Ilmoittautuminen

Lapset

Huomioithan seuraavat seikat:

• Uusi kausi alkaa käytännössä aina syksyisin, yleensä syyskuun alun tienoilla.
  • Kevätkauden lopussa jo ryhmässä olevilla on mahdollisuus jatkoilmoittautua, jolloin voi käydä niinkin, että ryhmä on täynnä jatkavia jumppaajia.
  • Ryhmissä tapahtuu kuitenkin luonnollisesti siirtymistä isompien ryhmään tms., joten paikkoja toki vapautuu seuraavalle kaudelle ja siksi kannattaa jonottaa tai rohkeasti kysellä tilannetta.
  • Paikkoja saattaa vapautua jumpan jo alettua esim. peruutusten vuoksi. Jumpan voi aloittaa siis myös kesken kauden.
  • Ilmoittautumisen yhteydessä suosittelemme yhteystietojen (sähköpostin ja puhelinnumeron) antamista, jotta saat tiedotteemme. Emme lähetä roskapostia, vain toimintaamme liittyviä tiedotteita.

Ilmoittautuminen kevään lasten ryhmiin

TÄSTÄ LINKISTÄ

Aikuiset

HUOM! Olemme ottaneet käyttöön sähköisen rekisteröitymisen/ilmoittautumisen myös aikuisten kausikortteja varten. Tämä koskee sekä Anytime-korttia, että yksittäisen ryhmän kausimaksua.

• Toivomme kaikkien kirjautuvan allaolevan linkin kautta viimeistään ensimmäisen jumppakerran jälkeen.
  • Voit valita joko yhden viikkojumpan kausimaksun tai Anytime-maksun, jolla voit käydä useammassa jumpassa.
  • Kun olet valinnut Anytime-kortin tai tietyn ryhmän, saat sähköpostitse laskun. Jos kuitenkin haluat maksaa esim. liikuntaseteleillä, sovi tästä rahastajan kanssa seuraavan jumppakerran yhteydessä.

Kertamaksulla maksaessasi voit tulla mukaan silloin, kun sinulle sopii, ilman ennakkoilmoittautumista.
Aikuisten jumpat voi maksaa myös käteisellä (vain kertamaksut), liikunta-/kulttuuriseteleillä tai ePassilla.

Katso lisätietoa maksamisesta Hinnat ja maksaminen -välilehdeltä.

Tarvittaessa voit kysyä neuvoa maksusta rahastajalta.

Rekisteröityminen kevään aikuisten ryhmiin (Anytime-kortti tai tietyn jumpan kortti)

TÄSTÄ LINKISTÄ